klantenservice

Bestellen en betalen

In onze overzichtelijke webshop kunt u eenvoudig de kantoormeubelen die u zoekt vinden en selecteren. Na het product te hebben geselecteerd kunt u door middel van de productopties de uitvoering samenstellen zoals u deze wenst te bestellen. Plaats vervolgens het product in de winkelwagen en vervolg door op de knop "Naar de kassa" te klikken.

Bij de kassa kunt u vervolgens kiezen voor het aanmaken van een account of het doen van een eenmalige bestelling. Vervolgens wordt u gevraagd uw naam en adresgegevens in te voeren zodat wij uw bestellingen op naam kunnen zetten en op het juiste adres kunnen afleveren.

Kies vervolgens de wijze waarop u uw bestelling wil ontvangen (bezorgen of afhalen).

Tenslotte dient uw een betaalmethode te selecteren. Wij bieden de mogelijkheid om te betalen via iDeal, pinnen en contant (bij afhallen en bezorgen), vooruitbetaling per bank of betaling op factuur.

Verzenden en Afhalen

Omdat wij de hoogste zorg besteden aan de samenstelling van ons assortiment, doen we dit uiteraard ook voor de levering van onze producten. Wij beschikken over een eigen transportafdeling die op maat en in overleg de kantoormeubelen bij u op locatie komen leveren en indien gewenst monteren. In het geval van een aantal producten binnen ons assortiment kunnen we ook gebruik maken van een externe transporteur zoals DHL, PostNL of DPD.

Voor alle verzenmethodes geldt dat de hoogste zorg voor uw bestelling in acht wordt genomen!

Retourneren

Is uw bestelling niet naar wens of vertoond deze gebreken, en wilt u daarom uw aankoop retourneren? Neem contact op met onze klantenservice zodat wij een maatoplossing voor uw retour of ruilopdracht kunnen afstemmen.

Garantie

Op alle gebruikte producten hanteren wij een standaard BMI garantie van 2 jaar. Op onze nieuwe kantoormeubelen geven wij zelfs 5 of 10 jaar garantie.